Reklamaatiot ja polttoainereklamaatiot
Kaikki reklaamaatiot on tehtävä m.24rent.fi-sivuston kautta.
Kirjaudu m.24rent.fi-sivustolle sillä puhelinnumerolla, jota käytit varauksessa. Saat PIN-koodin tekstiviestinä.
Valitse se varauksesi, jota reklamaatiosi koskee ja paina Ota yhteyttä -painiketta. Katso kuvat alla.
Pyrimme käsittelemään kaikki reklamaatiot mahdollisimman nopeasti.
Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan m.24rent.fi-sivustolle, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen reklamaatiot@24rent.fi
Huomaa kuitenkin, että käsittelyajat sähköpostitse tehdyissä reklamaatioissa ovat huomattavasti pidempiä kuin m.24rent.fi-sivuston kautta tehdyissä. Tämä johtuu siitä, että m.24rent.fi-sivuston kautta tehty reklamaatio kohdistuu suoraan oikeaan varaajaan ja varaukseen. Sähköpostitse saapuvissa reklamaatioissa reklamaatioiden kohdistus varauksiin on tehtävä manuaalisesti.