Etsimme asiakaskokemuksen kehityspäällikköä
21
huhtikuu
24 Rental Network Oy on voimakkaassa kasvussa oleva autojen vuokrausta, yhteiskäyttöä ja leasingpalveluita maanlaajuisesti tarjoava yritys. Olemme digitalisoineet perinteisen henkilö- ja pakettiautojen vuokrauksen, jotta auton vuokraus olisi asiakkaillemme mahdollisimman nopeaa ja helppoa. Asiakkaillemme uudet tavat autoilla näkyvät 24Rent, 24Leasing ja 24Go -yhteiskäyttöautopalveluina. Tiimissämme saat olla mukana kehittämässä liikkumisen murrosta ja osaltasi mahdollistamassa puhtaampaa liikennettä Suomessa.
Etsimme nyt joukkoomme asiakaskokemuksen kehityspäällikköä, joka kehittää asiakaskokemuksemme seuraavalle tasolle yhdessä asiakaspalvelutiimimme kanssa. Asiakaskokemuksen kehityspäällikkönä vastaat asiakaspalvelusta, sen kehittämisestä kohti digitaalista itsepalvelua sekä saumatonta ja helppoa asiakaskokemusta.
Olet myös liiketoiminnan tärkeä kumppani myynnin ohjaamisessa. Esimerkkeinä hankkeistasi ovat asiakkaan polun kokonaiskokemuksen kehittäminen, mittarointi ja raportointi sekä hyvää asiakaskokemusta tukevat ohjeistukset sekä muutosten implementointi yhdessä asiakaspalvelutiimimme kanssa.
MITÄ TOIVOMME?
Toivomme, että sinulla on kokemusta kehittämisestä ja projekteista, osaat kuunnella asiakasta liiketoimintaa unohtamatta sekä osaat kommunikoida selkeästi ja rohkeasti sekä asiakkaan että oman tiimimme suuntaan. Kokonaisuuden hahmotuskyky, kyky tunnistaa ja johtaa kehityskohteita sekä raportointiosaaminen ovat ominaisuuksia, joita haemme. Asiakaspalvelupuolen kokemus auttaa tehtävän hoidossa, mutta kiinnostus ja oppimishalu auttaa pitkälle. Kehityspäällikön rooli on uusi.
Henkilönä olet myynti- ja asiakaspalveluhenkinen, pitkäjänteinen ja sinua motivoi ihmisläheinen ongelmanratkaisu. Olet sinut digitaalisten palvelujen kanssa.
Toivomme sinulta:
– Kehityssuuntautuneisuutta, kokemusta kehitysprojekteista
– Oma-aloitteisuutta ja aikaansaavaa otetta
– Ratkaisukeskeisyyttä sekä ymmärrystä mittareista ja niiden merkityksestä toiminnan ohjaamisessa
– Raportointiosaamista
– Palvelualttiutta ja hyviä kommunikointitaitoja
– Kiinnostusta digitaalisia palveluita kohtaan.
– Osaat käyttää yleisimpiä Office-ohjelmia
– Asiakaspalvelukokemus luetaan eduksi
Tiimiimme jäsenenä saat:
– Olla mukana kehittämässä liikkumisen murrosta ja osaltasi mahdollistamassa puhtaampaa liikennettä Suomessa
– Vakituisen työsuhteen kasvavassa ja alati kehittyvässä kiertotalouteen perustuvassa yrityksessä
– Uuden roolin ja antoisan tehtävän ja siten aidon mahdollisuuden vaikuttaa asiakaskokemukseen, omiin työtapoihisi sekä työn jälkeesi
pienen, mutta tehokkaan tiimin tuen
– Mahdollisuuden autoetuun osana palkkaa
– Smartum-virikesetelit
– Mukavat toimistotilat Tampereen keskustassa sekä nykyaikaisen etätyömahdollisuuden
Tehtävä on kokopäiväinen päivätyö ja työsuhde solmitaan toistaiseksi voimassa olevaksi. Toivomme, että voit aloittaa tehtävään perehtymisen Tampereen toimistollamme viimeistään elokuun aikana.
Lisätietoja tehtävästä saat sähköpostilla osoitteesta kehityshaku@24rent.fi
Lähetäthän hakemuksesi CV:ineen ja palkkatoiveineen sähköpostitse 15.5.2022 mennessä osoitteeseen kehityshaku@24rent.fi ja kerro miksi juuri sinä olisit sopiva henkilö meille. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.
Tutustu meihin verkossa www.24Rent.fi, www.24Go.fi ja www.24Leasing.fi